fbpx

MG3 Hybrid+ bez trudu przełącza napęd elektryczny na benzynowy w zależności od prędkości i stylu jazdy, zapewniając naprawdę satysfakcjonującą jazdę. Silnik elektryczny o mocy 100 kW z łatwością radzi sobie z jazdą i przyspieszaniem pod dużym obciążeniem. Tymczasem przy wyższych prędkościach włącza się 1,5-litrowy silnik benzynowy, który zapewnia doładowanie akumulatora.

 

Utrzymanie kosztów eksploatacji na niskim poziomie zawsze daje satysfakcję. Zaawansowany układ hybrydowy dba o to, aby silnik pracował w najbardziej efektywnym trybie jazdy na każdym zakręcie. Niezależnie od tego, czy przyspieszasz, poruszasz się po mieście, czy jedziesz autostradą, Twój MG3 Hybrid+ zużywa zaledwie 4,4 l*/100 km (łączny wynik testu WLTP) i emituje 100 g/km CO2.

*Dane dotyczące zużycia paliwa i emisji CO2 podane w poprzednim tekście odnoszą się do wyników testu mieszanego WLTP. Rzeczywiste zużycie paliwa i emisja CO2 mogą się różnić w zależności od czynników, takich jak warunki jazdy, styl jazdy, konfiguracja pojazdu i inne zmienne nietechniczne.

Dobre rzeczy przychodzą szybko w MG3 Hybrid+. Szybko reagujący silnik, mocny silnik i akumulator o dużej pojemności sprawiają, że jest to najszybciej przyspieszający model hybrydowy w swojej klasie. Przyspieszy od zera do 100 km/h w zaledwie osiem sekund.